Fest

Ikväll är det dags för den årliga KSK festen. Det är den tiden på året när man får reda på vad som gick fel under hela förra året. Så det kommer med all säkerhet att bli både det ena och det andra att diskutera om ikväll. Men jag tror säkert att det blir det gamla vanliga snacket. Det vill säga dom uteblivna resultaten för Herr LAget föregånde säsong.

Vilket jag kan tycka är lite konstigt för alla inblandade vet ju vad det beror på. Utebliven satsning heter det. För mycket bra folk som lämnar klubben och som inte ersätts med jämnbördig kompetens. Detta gäller såväl på som utanför fotbollsplanen. Detta tror jag i slutändan kommer att innebära att dagens KSK när det gäller Herr Laget har en bra bit att vandra innan man får se något som kommer att likna en sportslig framgång.

Frågan man ska ställa sig är vilka som har eller tar sig tid att vänta? Eller är det så att dom inblandade helt enkelt är nöjda med det som finns? Personligen så tror jag att det sistnämnda ligger (i alla fall i nuläget) närmast till hands. Men som vanligt så hoppas jag ju att jag har fel och att någon genom att bevisa detta för mig täpper till min stora trut.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen.

Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0