ÄNTLIGEN!!!!!!

Äntligen så händer det något i vårt annat så tråkiga Svenska Landslag. Syftar förstås på den verbala fajten mellan Källström o Zlatan. Helt underbart att någon våga stå upp och säga som det är.

Det vill säga att alla bollar kan INTE komma på foten på Zlatan varje gång. Det gör dom inte ens i klubblaget Inter och dom spelarna är ändå många gånger bättre när det gäller allt.
 
Kim Källström går ut i tv och säger att det är sådant som händer. Ibland går passningar fram ibland inte. Kommer att hända både en och två gånger till. Och jag tycker det är helt rätt. Sluta med att säga att allt är bra och så jävla harmoniskt i laget, för det är det inte.

Zlatans svar: Han(källström) har spelat vänsterback för länge.
 
Alla som tittade på matchen igår kommer säkert ihåg inhoppare Hysens friläge som efter en bra räddning av Maltas målvakt inte resulterade i något mål.

Och nu till dagens fråga. Vem stod och fäktade som en holländsk väderkvarn i mitten och gnällde över att han inte fick passningen? Jodå visst var det mister- jag- ska- ha- alla- passningar- Zlatan.

Och jag ska erkänna att jag tycker att Zlatan är en Väldigt bra fotbollsspelare, men en man gör inte ett helt lag.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....

Kommentarer
Postat av: Oscar Wilhelmsson

Väldigt tråkig inställning & attityd Zlatan har i landslaget och mot sina lagkamrater måste jag säga.



Visst är Zlatan en väldigt bra fotbollsspelare och i vårt landslag vore det kasnke fel att peta honom , men känns som zlatan förstör mer än han gör nytta just nu och de vore kanske bättre att slänga in en forward som slåss för sin plats.

2009-06-12 @ 17:07:57

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0