Onsdag kväll..

Igår kväll så var det bestämt att det skulle gås upp tidigt i ottan på onsdag morgon och packa ner allt somSe hela bilden
kan tänkas behövas för en dag på stranden. Och i mitt fall så är det ju ingen dag på stranden utan min gamle
vän sololjan. Men den precis som jag och resten av familjen fick allt stanna hemma. För det var ingen
blå himmel och strålande sol som man möttes av tidigt imorse inte.

Så istället så fick jag ett helt oväntat infall om vad som skulle göras. Jag bytte helt enkelt ut sololjan mot
det berömda turtle wax och bestämde mig för att jag skulle göra bilen lite glänsande och fin.
Sagt och gjort, så jag ringde min bakfulla morbror och bad honom om lov att få låna hans garage en stund. Svaret blev att det var okej. Och till min stora förtjusning så stannade han trots blykeps kvar i nästan två timmar och hjälpte mig in i det sista. Stort tack till bakfulla morbror.


Nu framåt små timmarna så fastnade jag i ett program som handlade om hur alla stora fisk företag
nu för tiden fullständigt dammsuga alla hav som finns på allt vad fisk heter. Och detta var  i mina ögon ett helt okej program, till skillnad från resten av familjen som inte hade något som helst intressse av allt detta. Men för att göra en lång historia kort så framkom det att 98% av all lax som äts/säljs i sverige är framodlad. Och det är detta som gör min fru mer unik än vad hon alla redan är.

För hon gillar inte att det odlas fram fisk. Så därför så äter hon inte någon odlad fisk alls som hon sa. Detta hade hon aldrig sagt om hon hade tittat på programmet. Men eftersom jag är den smartaste i familjen och lägger ner tid på att
kolla på debatt och även granskande program så får jag faktikst reda på en hel del. Som ikväll för att ta ett exempel. Min unika fru tillhör dom fiskätande människorna i sverige som består av 2 procent.

 Och det är så här min unika fiskätande fru ser ut. För er som inte visste detta. Hon är inte bara unik. Hon är snygg också....



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....

 


Kommentarer
Postat av: Frugan

hahaha !! jag visste redan att jag var unik.. 2 % av Sveriges befolkning... ;) Japp jag är unik och snygg !!



Puss

2009-07-08 @ 22:00:24
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0