FY FAN...

Hörde på dom sena nyheterna att det var två stycken pojkar i Skåne regionen som natten till onsdag hade skändat över 20 stycken gravar. Där merparten var Judiska gravar. FY FAN säger jag vilka små missanpassande fega kräk till varelse.

Jag har alltid sagt att det värsta jag vet är när vuxna män/kvinnor ger sig på oskyldiga människor som inte kan försvara sig. Men idag så blev det ändring på det hela. Dessa två små jävlar som förstör gravar är det värsta jag vet. Är det verkligen meningen att man inte ens ska få vara i fred när man är död och begraven?

Jag hoppas verkligen att dessa två som har gjort detta kommer att "hittas" och ställas till ansvar för det dom har gjort. Och i mina ögon så finns det ett lämpligt straff. Begrav dom six feet under och låt ingen komma i närheten av dom.. Men det är så klart bara min uppfattning.. Ni som är här inne och läser har säkert en helt annan uppfattning. Och det får ni gärna dela med er av. Men nu har jag skrivit tillräckligt mycket för i kväll. Vi återses imorgon.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....  

Kommentarer
Postat av: Oscar W

Håller med dig fullständigt :)

2009-07-15 @ 23:05:32
Postat av: Catrin

Jag sägaer bara som en kär vän till mig skrev en gång !!! FU FAN.... och då menar jag FU FAN !!!

2009-07-15 @ 23:07:50
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Jan Rume

Jadu vad säger man om dessa små ligister,är det dessa som ska ta över sverige är sverige väldigt illa ute.japp glöm inte lägga sten ovanpå så inte räven gräver upp dom :-)

2009-07-15 @ 23:12:27
URL: http://janrume.wordpress.com/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0