Fredag morgon

Snart dags att hoppa in i bilen för en liten tripp till Skåneland. Lär med all säkerhet bli en heldagSe hela bilden
med allt vad det innebär. Eftersom frugan har kameran med sig så lär vi säkert göra första stoppet i Kivik mitt ibland alla äppelträden... Eller så har jag så mycket fel som bara jag kan ha.

Och då blir det säkert så att man få dra i handbromsen alla redan i Åhus, och deras underbara strand. I vilket fall som helst så vet jag att vi för eller senare (jag gissar på senare) kommer fram till svärfar i Glumslöv ca en mil utanför Helsingborg. I vilket fall som helst så kommer det med all säkerhet att bli en underbar dag. Men den som lever får se. Skulle något gå knas så får manSe hela bilden trösta sig med att vi hade i alla fall tur med vädret.








Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....

Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0