Glatt återseende

Sitter på jobbet och går igenom min lilla blogg och finner då ett inlägg från en vän som tycker att det är skönt att man är igång igen med skrivandet. Och denna vännen gillar raka rör. Hur ska  man annars uppfattar meningen där det står satt denna gången så hoppas han verkligen att det blir just ocensurerat? Och jag utgår ifrån att detta verkligen gäller..

Och det gott folk och min vän kan jag lova dig/er att det kommer att bli. För nu är det ju så att man skriver mer för sig själv än vad man gjorde förra gången. Så förhoppningsvis så fattar folk att om dom inte gillar det dom läser så är det ju bara att stänga ner sidan/ögonen och hitta på något annat istället.

Vet att jag ibland har gått över vissa gränser. Men så länge jag håller mig till sanningen så kommer jag inte att skämmas för något alls. Men ibland finns det dom som tycker att sanningen är för tuff att hantera. Och det är ju inte så mycket man kan göra åt just detta men ännu en gång, gör då hellre något annat än att läsa det jag skriver.
 
Med detta sagt så kan jag passa på att ändå skriva ett par rader om matchen i handbolls VM mot Kroatien igår. Inte så mycket att säga om den igentligen, utan det är bara att konstatera att än så länge så räcker vi inte till mot dom just nu allra bästa. Finns fortfarande alldels för många "valpar" i laget som behöver ett par turneringar till så att dom blir varma i kläderna. Men stommen i dagens lag kommer ändå att göra det som Bengans Boys inte lyckades med. Och det är att plocka hem ett OS Guld. Var så säkra.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen...

Kommentarer
Postat av: Butch

Med Ljubomir Vranjes(okänd stavning;)) i laget hade de fixat det...



Såg inte matchen, men något säger mig detta hehe.

2009-01-23 @ 10:42:51
URL: http://denheltvanligadagen.blogspot.com

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0