Plötsligt händer det!!!!

Efter att ha avnjutit en god frukost och gjort mig i ordning på morgonen så kändes det som att det fanns tid över till att slappa en stund innan det var dags att gå ut med hunden en runda. Det är i mitt halv vakna tillstånd som jag hör en glädjeyttring från frugan ute i köket. Och det är då tanken slår en att det plötsligt har hänt..

Ja får en bild i huvudet på en nyskrapad trisslott som ger oss 50 tusen i månaden i 25 långa sköna år. Jag ser hur alla lån och amoteringar får vingar och bara flyger iväg. Hinner även se hur den nyinköpta bilen står och blänker på garageuppfarten intill det nya huset med havsutsikt. Det nya huset med en stor inhängnad trädgård där hunden kan springa sig så pass trött så att tungan liknar en utrullad röd matta värdig ett kungabesök.

Allt detta hinner jag otroligt nog med att tänka på innan frugan tar ett par lätta steg från köket in till sovrummet och väldigt hårt och brutalt slår sönder och samman såväl min dröm som min vision med en endaste mening.

Det blir bröllopp till sommaren, kronprinsessan ska förlova sig.

Och i det läget så fanns det bara en endaste tanke kvar i mitt huvud och det var att den där Kalle 16 gör ta mig fan allt för att få ett gratis gymkort.



Ha det bäst där ute tills vi syns igen....

Kommentarer
Postat av: mathilda

Nästan så jag hoppades på att ni hade vunnit på trisslotten!

Att hon förlovar sig känns inte så otroligt viktigt!



På tal om kastrering, tror nog att jag ska göra det på Magnus :P

2009-02-24 @ 16:35:31
URL: http://mork.blogg.se/
Postat av: Catrin

Knäpp du är... Men älskar dig ändå och du... Jag ska se till att bli BJUDEN !!!



PussPuss

2009-02-24 @ 18:03:51
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0