Två Premiärer idag...

Idag har det varit två premiärer på en och samma dag. Den
första stod jag för när det var dags att starta upp grillen.
Att min grill inte såg ut som denna på bilden är ju inget konstigt. För ni som känner mig vet ju att jag aldrig skulle
låta en massa nyttiga grönsaker tar upp en så massa plats
när det finns feta köttbitar att slänga på istället.

Men jag måste tillstå att det färdiga resultatet på min grill blev väldigt
gott. Om det nu inte var så att alla middagsgästerna ljög för mig vill
säga? Men det tror jag faktiskt inte.



Den andra premiären var den som var mest efterlängtad, även om Änglarna inte spelar
förräns imorgon mot HIF borta på Olympia. Men en Allsvensk premiär är alltid något
att se fram i mot. Även om spelet i dagens matcher inte bjöd på något höjdar spel så
är i alla fall äntligen "kulan" i luften. Jag brukar alltid ge mig på att tippa hur det slutar.
Och jag brukar sällan har rätt så därför så ska jag  ge mig på att bara tippa topp tre detta året.

1. IFK Göteborg

2. Helsingborg

3. Elfsborg.

Blir säkert fel detta också men en sak vet jag i alla fall och det är att det blir en "borg" som
vinner detta året. Alla 08:or får inte mycket att glädjas åt detta året. Och inte ni smålänningar heller.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Klart vi inte gjorde.. Det var superdupergott



PussPuss på dig men mästerkock

2009-04-05 @ 00:09:45
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Butch

Tror det är mer hjärta en hjärna som säger det tipset Pelle ;)

2009-04-05 @ 19:29:13
URL: http://denheltvanligadagen.blogspot.com

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0