Helt galet..

På bilden syns två vuxna karlar som gör allt för att ta sig ut från ett Öresundståg. Med tanke på vad som hände igår när jag skulle ta tåget hem från Karlskrona så förstår jag varför.

Satt på stationen igår och till mitt sällskap så hade jag ett medelålders par som inte hade möjlighet att köpa biljetter, på grund av att inköpsstället var stängt och det tekniska funkade inte. Av någon anledning så frågade dom mig vad som fanns att göra. Svarade enkelt att det blir till att köpa på tåget för det är ju inte erat fel att det är den enda möjligheten för er.

Sagt och gjort. Biljetter köptes in på tåget, och detta gott folk kostade 200 kronor extra. Vad är detta för jävla service. Till råga på allt så var konduktören otrevlig och höjde även rösten(han pratade högre än mig) och detta tycker jag inte att någon ska behöva tåla. Så vad ni en gör om ni inte kan köpa biljetter på grund av trasiga biljettautomater eller stängda inköpsställen, öppna dörrarna fort som fan och hoppa av innan den sure kunduktören kommer.



ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen...














Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0