Guldstriden ska avgöras..

 
Detta är bara några av alla dessa rubriker man har kunnat läsa den senaste veckan i dagstidningarna. Allt handlar ju givetvis om Guldstridens avgörande imorgon på ULLEVI i Göteborg. Och jag tänkte att jag skulle kommentera dessa bilder lite..

Paveys så kallade guldmål kommer han att få äta ännu en gång denna veckan. Under förutsättningen att han blir bjuden till Kamratgården vill säga.

Att han sedan säger att man inte vinner på fair play är ju det smartaste han har sagt under hela säsongen. Men det tar ju lite tid för vissa att få ihop en mening som innehåller fler än två ord.

Dulee Johnson poserar med bucklan och säger att den hör hemma här(det vill säga Stockholm) att bucklan inte har varit i närheten av Solna på 11 år kanske spelar mindre roll. En del har ju svårt med att hålla reda på tiden.

Joos Hoovield slänger ur sig något om att Tobbe Hysen kommer att få flyga. Och det kommer säkert Tobbe att få också. Men jag tror gärna att Tobbe flyger en runda, för innan han har landat så är Joos Hoovield halvvägs in i duschen efter att ha fått syna det röda kortet.

Men detta är ju förstås bara mina funderingar. Imorgon eftermiddag runt klockan 5 så vet vi om det har lagts ner för mycket kraft på att synas i tidningen, eller om det finns lite krafter kvar till att EVENTUELLT vinna ett GULD.  Jag tror inte att AIK lyckas. Men den som lever får se..



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....


Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0