Söndag..

Idag har jag faktiskt varit lite duktig måste jag säga, med tanke på att jag har använt
mig av lite tekniska saker. Fick idag äntligen tummarna ur att plocka fram dom
kraften som jag fick när jag fyllde 40. När jag väl kom på hur den fungerade
så var det en enkel sak att lägga på sommardäcken.

Och som om det inte var nog så fick jag till det med ännu en teknisk djävuls-
maskin. Kopplade enkelt in kontakten och
sedan var det bara att gå lös på utemöblerna.
Måste säga att även om allt inte är riktigt
färdigt så är jag nöjd med resultatet
än så länge i alla fall.

Detta jag har gjort idag måste ju innebära att
jag hädanefter ha större chans att inte bli kallad  för sveriges sämsta hemmafixare av vänner och bekanta. Det går inte så snabbt men det går åt rätt håll i alla fall.

Så vem vet? Nästa gång jag är här inne så kanske ni få se en planlösning på något som jag har byggt?
ELLER INTE. Nu gapar frugan på mig att jag ska rensa ur min garderob. Jag hade hellre gått lös med någon
elektrisk djävulsmaskin istället, men det är ju inte läge att säga imot..



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....

Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0