Betyget blir +++

ISe hela bildengår kväll så var det öronproppar i, så att säga. Var med jobbet i Karlshamn och kollade in dom nya
flickidolerna E.M.D. Att det skulle vara ett öronbedövadande ljud av alla skrikande tjejer i åldrarna
12 till 20 hade jag räknat med. Men alla kvinnor i åldrarna 25 till 45 hade jag inte riktigt koll på.

Och frågan var om dom hade koll på sig själva. Att små flickor får något blött i blicken när dom tror att idolerna specifikt tittar just på dom när dom kastar ut en blick ibland 800 personer kan jag förstå.

Men att kvinnorna i nyss nämnda ålder blev som ett gäng tonåringar för samma sak har jag väldigt svårt att förstå, och när det gällde dom så blev det med all sannolikhet blöt på mer ställen än ögonen.

 Eller så var det helt enkelt jag som var den ända på plats igår som inte förstod hur man skulle reagera när grabbarna tog av sig tröjorna och stod på scenen endast iklädda linnen.

Men på det hela taget så var det en trevlig kväll. Fick möjligheten att förutom lyssna på musik med betalning även träffa en och annan gammal bekant från studie tiden från Jämshög. Det var ett kärt återseende, och jag blev även glad över att även mina vänner hade fått fasta jobb inom det som vi verkligen utbildade oss till.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....

Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0