Veckans tre...



I dagens inlägg så hade jag tänkt mig att vi skulle ha en liten kluring (eller kanske inte??). Det gäller helt enkelt att hitta en stjärna i denna trion som bär namnet Viktor Borg. Eftersom det är ganska så lätt så föreslår jag att ni bara få en endaste chans att gissa rätt.. För er som gissar fel så kommer det rätta svaret att publiceras imorgon dagens inlägg lite efter klockan 11. Att alla i denna trion är stjärnor för mig är ju en helt annan sak.. Lycka Till...

För utom detta så kan jag berätta att vi i lilla Ronneby har haft den årliga marknaden nu i helgen med det passande namnet Tosia Bonna Dagen. För det har väl aldrig kommit fram så mycket Tosiga människor som det gör just denna helg. Men man får ta det för vad det är, roligt att våra lilla by lever upp ett par dagar om året när alla av någon konstig anledning känner just alla. Men det är väl så det ska vara??

Slut för idag, men jag återkommer i morgon med nytt inlägg och det rätta svaret..



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....


Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0