Två år....

Ja det är hemskt vad tiden går snabbt. Det har alla redan gått två år sedan jag sa, just det JA. Det hade man inte trott för några år sedan att man skulle få fira bröllopsdag inte.

Och hade det inte varit för min fru så hade det aldrig blivit något heller. För det var nämnligen hon som för några års sedan frågade om vi inte skulle slå till och gifta oss. Och jag minns det väldigt väl när frågan ställdes. Vi hade precis slagit ner oss i en park i 30 gradig hetta i centrala Oslo. För det var nämnligen dit vi hade begett oss i gott sällskap på en liten minikryssning.

Och i den stunden så tittade jag på min blivande och sa, att okej det kan vi väl göra. Jag har ju aldrig varit gift innan så detta var ju något helt nytt för mig. Och jag prövar allt minst en gång i alla fall. Och det var väl tur att jag sa JA. För det har inte funnits något alls under dessa två åren som har gjort att jag överhuvudtaget ens har tänkt tanken på att mitt beslut i stekhetta Oslo skulle vara fel. Snarare tvärtom, för jag känner att det bara blir bättre och bättre med allt eftersom tiden går.

Så puss på dig min underbara fru för dessa två åren. Och vi få se fram i mot många fler år tillsammans.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen..

Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till i framtiden

2009-07-07 @ 21:55:32
Postat av: Ella

Fint du skriver..blir ju rörd till tårar!

Lycka till i framtiden o gör som nu..Ta hand om varandra!

2009-07-07 @ 22:58:40
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: Catrin

Älskar dig lika mycket som då <3

2009-07-07 @ 23:12:39
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0