Välkommen till min nya blogg!

Tänkte att jag skulle förklara direkt att mina dator kunskaper när det gäller inställningar och dylikt är väldigt begränsade så därför kommer alla inlägg att hamna under Kategorin Allmänt.

Med det sagt så tycker jag att vi kör igång med detsamma. Tänkte att jag skulle börja med en liten frågeställning.

Hur länge ska det hållas på att KRUSAS för Sveriges just nu mest förvirrande skåning? Syfta som alla förstår på Henke Larsson. En, eller var det två, eller var det tre KLARA Nej som helt plötsligt blev JA? Okej att man har rätt att ändra sig när det gäller såväl saker som uttalande. Men någon jävla måtta får det ju vara kan jag tycka. För när det gäller att prata och säga något som den "förvirrade" EVENTUELLT ska/kan stå för så blir han lika tyst som en mussla från västkusten.

Så sluta KRUSA och låt honom fortsätta att springa runt i sunkiga hallar runt om i Sverige med en innebandy klubba i handen. Passa istället på att låta några nya sugna/hungriga spelare få chansen att representera vårat kära landslag. Att denna tanke är och förbli en utopi så länge Lagerbäck sitter vid rodret är ju som dom säger något helt annat. Men drömma kan man ju alltid få göra..



Ha det bäst där ute tills vi hörs/syns igen....

Kommentarer
Postat av: Butch

Ja Henke lär väll få chansen i landslaget ändå, trots att han lagt av med fotboll:P Han var slut på elitnivå redan innan EM enligt mig, så HIF kan lägga ner, värva in någon talang från ksk istället;)

2009-01-14 @ 00:50:02
URL: http://denheltvanligadagen.blogspot.com
Postat av: Pelle Fridh

Butch är sugen på landslaget.. Man lär sig något nytt om den goe killen varje dag :)

2009-01-14 @ 07:19:38
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0