Så var det dags....

Att ladda upp för den festen som brukar bjuda på mest skvaller och även hårdknackad (finns det ordet verkligen?) brutal ärlighet. Snacka förstås om Årsfesten med fotbollsföreningen. Det är allt som oftast på sådana här tillställningar som vissa element efter ett par groggar/öl våga tala om vad dom igentligen menade med den där saken som dom inte ville/vågade tala om i fjol somras.

Det kommer att diskuteras allt från den där gången när linjedomaren inte riktigt var på alerten och missade en solklar offside. Till hur man kunde missa en straff fast man ledde med 19-3 och det var endast minuter kvar att spela.. Men det jag ser fram i mot mest är att höra dom "gubbarna" som efter 3 spelade matcher tidigt i våras sa att nu var säsongen körd. Alla vet ju att det några månader senare var samma "gubbar" som kom med ryggdunkningar och stod bland dom första i ledet att gratulera till avancemanget till en högre serie. Ibland är fotbollen helt enkelt svår att förstå sig på.

Men förutom allt detta jag just har nämnt så ser jag fram i mot en trevlig kväll med god mat och god dryck. Hur kvällen kommer att utveckla sig får jag återkomma med i morgon när det är dags för ännu ett inlägg..



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen..



Kommentarer
Postat av: Butcher

Ja nu får du allt ta o ladda upp lite bilder gubben;)

2009-01-25 @ 21:56:16
URL: http://denheltvanligadagen.blogspot.com

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0