Lördagseftermiddag...

Ja då sitter man här framför datorn igen och ska göra ett försök att sammanfatta ännu en lördag. Idag när klockan ringde så vaknade man med blandade känslor minst sagt. En ledig lördag som skulle innebära en liten utflykt till IKEA.
Ja jag vet att det verkar helt galet men jag hade för några veckor sedan i ett
svagt ögonblick lovat såväl mamma som frugan att jag skulle följa med.

Som vanligt så ska man ju egentligen aldrig ha något på IKEA men det är ju bara roligt att åka dit. Ja det är ju så dom säger. Så detta betydde att eftersom vi inte skulle ha något så skrattade jag hysteriskt varje meter som bilen
rullade, ÖÖÖÖÖH NOT.


Men i vilket fall som helst så kan ni beskåda den senaste familjemedlemmen
här på bilden. Kära mor och kära frugan tyckte att denna lampan bara var så
snygg/häftig. Jag hade ett krav för att denna lampan ens skulle komma in
innanför våra dörrar. Den fick under inga som helst omständigheter
skymma TV:N när jag satt i soffan. Så visst är det konstigt hur man kan se
på saker och ting.

Ska erkänna att jag aldrig har blivit förknippad med något som har med
stil, formgivning att göra i hela mitt liv, men jag har ändå en
åsikt om denna lampan. Jag tycker personligen att den
liknar en GIGANTISK örontops som har blandat ihop en liten dos
av crack och gamla hederliga ryssfemmor.

Lär med all säkerhet komma in ett inlägg till ikväll, och det är inte för
att jag har kommit in i något skrivstim utan mera för att det är ju
ännu en melodifestival på tv. Och då vet man en sak med all säkerhet. Datorn
är ledig under merparten av kvällen.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....



 


Kommentarer
Postat av: Catrin

Örontops ????



Nä, mer som ett tefat upphängt på ett fiskespö

2009-02-28 @ 18:22:30
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0