Nedräkning

Vill börja med att förtydliga en sak när det gäller mitt senaste inlägg. Där uttryckte jag mig på ett sätt som en del har tyckt var lite klumpigt. Och jag kan bara säga som så här.

Min Blogg

Mina Inlägg

Frivilligt Att Läsa

Och nu till dagens små rader...




Inte annat än att man känner lite ångest nu när semestern börja närma sig sitt slut. På Måndag börjar man igen och man har inte en aning om vad som komma skall. Det enda jag vet i nuläget är att jag kommer att bli av med en arbetskollega som jag kommer mycket bra överens med när det gäller mer eller mindre allt.

Det är nämnligen så att min arbetskollega har fått ett nytt jobb, och ska vara tjänstledig i X antaler månader. Det kommer i och med detta att försvinna många goa skratt och kommentarer från arbetsplatsen som inte kommer att bli så lätta att ersätta. Jag vill önska min kollega all lycka på det nya jobbet, och jag hoppas att du snart kommer tillbaka till oss med nyladdade batterier.

Annars så händer det inte så mycket idag. Ska upp en våning till den nya lägenheten och städa undan lite på balkongen. När det är gjort så hade jag tänkt mig att åka upp till grabbarna på Vallen och spana in träningen lite. Är ju alltid roligt att se med egna ögon om det som man har hört om just dessa träningarna verkligen stämmer ( erkänn att ni blev allt lite nyfikna nu ).

Finns det sedan tid och kraft över framåt kvällningen så blir det till att väcka upp grannskapet lite efter klockan 8 med en gräsklippning. Men vi få se vad som händer.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....


Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0