Lördag...

Se hela bilden
















Ja så var man då tillbaka i hemmets lungna vrå efter en liten tripp till Skåne. Att det skulle bli en hel del rännande på vägen ner igår var jag helt klart inställd på. Men att hemfärden idag skulle kännas som en evighet trodde jag inte. Jag har ju ett förflutet som "fotbollsspelare" med allt vad det innebär träningsmässigt. Men aldrig att jag trodde att det skulle ta så mycket på krafterna av att gå från den ena affären till den andre. På bilderna så har jag valt att bara ta ett litet axplock av alla dom affärerna som vi har sprungit in och ut ifrån.

Men jag tror i alla fall att jag har fått svar på en av mina funderingar som jag har haft när det gäller just kvinnor och shopping. Och jag har kommit fram till att det måste vara något genetiskt. Dom blir som galna så fort dom närma sig en galleria. Ungefär som merparten av oss karlar blir när det är sport på tv.

Men det är ju som det heter en helt annan historia.



Ha det bäst där ute tills vi syns/hörs igen....






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var aldrig inne på Gina ;)

2009-08-01 @ 18:58:21
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0