Vila I Ford

Det är med tunga steg och sorg i hjärtat som jag sätter mig ner och skriver detta inläg..
Anledningen är att en kär familjemedlem har ryckts bort från oss alldeles för tidigt. Endast 14 år gammal så
har jag fått ta farväl av Bettan som vi kallade henne..

Hon fanns alltid där när man behövde henne. Oavsett om det var tidiga morgonar eller sena kvällar. På vintern spred hon värme omkring sig, och på sommaren så var hon hur kylig som helst eftersom hennes aircondition fungerade in till slutet.

Så endast 14 år gammal och 27 000 mil så har hon nu fått en plats i Ford himlen. Och förmodligen så står hon upp pallad och titta ner på oss och ställer sig följande fråga.

Hur i helvete kan man bli utbytt av en Chevrolet?

 



 

VILA I FRID BETTAN






Ha det bäst där utetills vi syns/hörs igen....

Kommentarer
Postat av: Tiiza

Älsklingen min...

Hon är inte DÖD.... du kommer nog se henne varje dag eftersom ägaren nästan bor granne med ditt jobb...

2009-04-16 @ 16:57:57
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0