Fredag....

Det här är vad man lämnade bakom sig när man lämnade
Ronneby och satte sig på tåget upp mot Dalarna. Okej att man visste
att det skulle bli en bra helg med gott sällskap och god mat blandat
med ännu godare dryck.
Men att man skulle åka ifrån solen och värmen för att komma upp till följande
visste jag inte..

Detta var väl inte direkt vad man hade trott att man skulle få se.
Hade väl väntat mig en halv meter
snö och pulka åkande barn.
Men det fick jag inte. Istället så har man möts av lugnet som man ibland saknar hemma. Inte en massa bilar som gör att man vaknar tidigare än vad klockan ringer. Så jag är faktiskt nöjd med Dalarna som helhet men inte fan
hade jag kunnat bott här uppe på heltid inte....

Imorgon så ska vi till Lugnet i Falun och spana in backhoppningsbanorna.
Är man idrottsnörd så är man..



Ha det bästdär ute tills vi syns/hörs igen....





Kommentarer

Kommentera GÄRNA inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0